воскресенье, 4 мая 2025 г.

 

Перспективний план роботи

з  дітьми старшої групи

з 05.05.2025 по 09.05.2025 року

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

Тема тижня: Містограй (ігри, іграшки, забави).

05.05.25

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.      

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Онлайн - заняття о 12.00.

Тема: Звуки та букви  Д. Мета: ознайомлення з літерою Д, що позначають звук [д, д’].добирати слова із заданим звуком, звуковий аналіз слів, ділення слів на склади, наголос.

https://us05web.zoom.us/j/86070282971?pwd=1MMXBWaojiSoabDsnexg27FsTFpcp3.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Іграшки навколо нас.  Мета: розширювати уявлення дітей про іграшки, про їх різноманітність, виділяти характерні риси, групувати за матеріалом; розвивати спостережливість, уважність; виховувати бережливе ставлення, акуратність. .

06.05.25     

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Відео – ролик (заняття)

Тема: Іграшки оберігаю, з ними дуже гарно граю.  Мета: Закріпити знання дітей про іграшки, їхні властивості, матеріал з якого виготовляються, звернути увагу на народні іграшки: розвивати творчість, увагу,  мовлення, виховувати бережливе ставлення до іграшок.                                                                               2.Відео – ролик(заняття)

Тема: Українські народні іграшки. Мета: продовжити знайомити дітей з народними іграшками : матеріал з якого виготовляли та їх призначення, виховувати повагу до автентичного.

                                                 

3. За планом Інструктора з фізкультури.

07.05.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична).

1.Онлайн – заняття о 12.00.

Тема: Безпечні іграшки. Мета: закріпити  прямий та зворотній рахунок, порівняння множин, геометричні фігури, учити визначати відмінні та схожі ознаки фігур, вправляти у вирішуванні логічних задач.                                                                                   

https://us05web.zoom.us/j/88018752306?pwd=3Irkh8KOPSpOkRrZIkZL8aEdZMmVfo.1https://us05web.zoom.us/j/82239382317?pwd=Z14JXyFT4hyy2ayaZKAX9EuitIs16Q.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Травень. Зміни в природі. . Мета: закріпити назви весняних місяців, зміни в природі в травні, ознайомити з природними прикметами.

3.За планом муз. керівника

08.05.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

1.Відео – ролик (заняття)                                                                      

Тема: Весела математика з іграшками . Мета: закріпити поняття вищий, нижчий, порівняння множин, орієнтування в просторі, вирішувати приклади.                                                                                                                2.Відео – ролик (заняття).

Тема: Музеї іграшок.  Мета: ознайомити дітей з музеями іграшок України; пригадати назви забутих іграшок і тих якими граються діти зараз, розвивати допитливість, увагу, мовлення.

3. За планом інструктора з фізкультури.

09.05.25.

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

2.Художньо-продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (художня /театральна).

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

 

Робота з батьками.

 

1.Онлайн – заняття о 12.00.                                                        

Тема: Опис улюбленої іграшки.  Мета: вчити дітей складати розповідь про улюблену іграшку, розвивати мовлення, память, логічне мислення, виховувати доброзичливість, любити і берегти іграшки.

https://us05web.zoom.us/j/86267965217?pwd=nhsagwypZumpvxLE7ISZuVWFa6pyjX.1

 

Консультація: «Які іграшки купувати дитині.».

 

воскресенье, 27 апреля 2025 г.

 

Перспективний план роботи

з  дітьми старшої групи

з 28.04.2025 по 02.05.2025 року

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

Тема тижня: Про здоровя треба дбати.

28.04.25

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.      

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Онлайн - заняття о 12.00.

Тема: Звуки та букви  З. Мета: ознайомлення з літерою З, що позначають звук [з, з’].добирати слова із заданим звуком, звуковий аналіз слів, ділення слів на склади, наголос.

https://us05web.zoom.us/j/86070282971?pwd=1MMXBWaojiSoabDsnexg27FsTFpcp3.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Що таке здоровя?  Мета: формувати у дітей поняття що здоровя - це стан повного фізичного, психічного та соціального добробуту.

29.04.25     

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Відео – ролик (заняття)

Тема: Здоровенькі були! Мета: продовжити формувати уявлення дітей про здоровий спосіб життя, про правила здорового харчування, виховувати позитивне ставлення до корисних та негативне до шкідливих продуктів., розвивати мовлення.                                                                                2.Відео – ролик(заняття)

Тема: Я люблю зарядку. Мета: продовжити вчити малювати фігуру людини в русі, правильно будувати композицію, розвивати творчу уяву, виховувати любов до фізкультури.

                                                 

3. За планом Інструктора з фізкультури.

30.04.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична).

1.Онлайн – заняття о 12.00.

Тема: Подорож до казки. Мета: закріпити вміння визначати напрямок, розрізняти і називати частини доби, розширити та уточнити знання про різні види багатокутників, вправляти у вирішуванні задач та прикладів.                                                                                   

https://us05web.zoom.us/j/88018752306?pwd=3Irkh8KOPSpOkRrZIkZL8aEdZMmVfo.1https://us05web.zoom.us/j/82239382317?pwd=Z14JXyFT4hyy2ayaZKAX9EuitIs16Q.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Вітаміни наші друзі. Мета: розширити знання дітей про вітаміни, про їх значення та користь для здоровя людини, формувати пізнавальний інтерес до « природної аптеки».

3.За планом муз. керівника

01.05.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

1.Відео – ролик (заняття)                                                                      

Тема: Математичний лабіринт. Мета: закріпити кількісну лічбу, уміння знаходити суміжні числа, вправляти у розвязуванні задач, повторити назви геометричних фігур, порівняння множин.                                                                                                                 2.Відео – ролик (заняття).

Тема: Про здоровя знаємо – про здорвя дбаємо! Мета: навчати дітей дбати про своє здоровя, турботливо ставитися до свого тіла та організму, прищеплювати культурно – гігієнічні навички.

3. За планом інструктора з фізкультури.

02.05.25.

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

2.Художньо-продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (художня /театральна).

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

 

Робота з батьками.

 

1.Онлайн – заняття о 12.00.                                                        

Тема: Найбільше багатство – здоровя.  Мета: Формувати уявлення дітей про значення здоровя, розвивати мовлення, увагу, память, виховувати відповідальність за своє здоровя.

https://us05web.zoom.us/j/86267965217?pwd=nhsagwypZumpvxLE7ISZuVWFa6pyjX.1

 

Консультація: «Як зберегти здоровя дитини.».

 

понедельник, 21 апреля 2025 г.

 

Перспективний план роботи

з  дітьми старшої групи

з 21.04.2025 по 25.04.2025 року

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

Тема тижня: Тиждень безпеки.

21.04.25

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.      

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Онлайн - заняття о 12.00.

Тема: Звуки та букви  Т. Мета: ознайомлення з літерою Т, що позначають звук [т, т’].добирати слова із заданим звуком, звуковий аналіз слів, ділення слів на склади, наголос.

https://us05web.zoom.us/j/86070282971?pwd=1MMXBWaojiSoabDsnexg27FsTFpcp3.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Ми пішоходи.  Мета: Продовжити вивчення правил безпечної поведінки на дорозі, дорожні знаки.

22.04.25     

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

 

2.Художньо- продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (образотворча)

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

1.Відео – ролик (заняття)

Тема: Вогнегасник. Мета: Вчити дітей діяти під час виникнення пожежі в приміщені. Розширити уявлення про причини пожежі. Спонукати дітей до своєчасного виявлення небезпечної ситуації та правильним діям, спрямованих на збереження свого життя. Закріпити вміння створювати аплікацію, повторення правил поводження з ножицями.

                                                 

3. За планом Інструктора з фізкультури.

23.04.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична).

1.Онлайн – заняття о 12.00.

Тема: Математична скарбничка. Мета: вправляти у лічбі в межах 10, вправляння у розвязування задач, порівняння множин, орієнтування в просторі.                                                                                   

https://us05web.zoom.us/j/88018752306?pwd=3Irkh8KOPSpOkRrZIkZL8aEdZMmVfo.1https://us05web.zoom.us/j/82239382317?pwd=Z14JXyFT4hyy2ayaZKAX9EuitIs16Q.1

2.Відео – ролик (заняття)

Тема: Вчимося з Патроном. Мета: ознайомити дітей з про вибухонебезпечні предмети та небезпеку, яку від них можна очікувати, формувати систему знань про вибухонебезпечні предмети, виховувати почуття відповідальності та обережності.

3.За планом муз. керівника

24.04.25

1.Логіко-математичний розвиток.

 

2.Ознайомлення з природним довкіллям.

 

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

1.Відео – ролик (заняття)                                                                      

Тема: Гра – квест. Мета: закріпити правила пожежної безпеки ,порядок викликання пожежників, вправляти у орієнтуванні в просторі, розвивати логічне мислення, увагу, память.                                                                                                                2.Відео – ролик (заняття).

Тема: Природа – мати, коли добре знаєш її. Мета: формувати основи екологічної культури, систематизувати знання про природу, прищеплювати правила поведінки в навколишньому середовищі, збагачувати життєвий досвід, навички дбайливого ставлення до природи.

3. За планом інструктора з фізкультури.

25.04.25.

1.Ознайомлення з соціумом та розвиток мовлення.

2.Художньо-продуктивна діяльність і культура мовленнєвого спілкування (художня /театральна).

 

3.Здоровя та фізичний розвиток.

 

Робота з батьками.

 

1.Онлайн – заняття о 12.00.                                                        

Тема: Правила безпеки знай – про своє здоровя дбай.  Мета: нагадати дітям правила безпечної поведінки, надати уяву про медичну аптечку та її склад, застерігати від нещасних випадків, розвивати мовлення, память, увагу, самостійність та відповідальність, викликати бажання турбуватися про свою безпеку.

https://us05web.zoom.us/j/86267965217?pwd=nhsagwypZumpvxLE7ISZuVWFa6pyjX.1

 

Консультація: «Правила поведінки під час повітряної тривоги.».

 

  Перспективний план роботи з  дітьми старшої групи з 19 . 05.2025 по 23.05.2025 року Дата Зміст роботи Вико...